Liten uppdatering!

Oj så fort tiden har gått denna kalla sommar.. Jag har jobbat en hel del och haft mycket annat för mig så bloggen har tyvärr fått stå åt sidan.

Pearl går på bete och har det bra men nu har vi påbörjat inridningen och det känns så konstigt att hon redan är så stor. Har hängt på henne tre gånger och hon har tagit det hela med ro, duktiga tjejen. ❤️

Nu har saker äntligen lugnat ner sig så nu blir det semester en vecka innan skolan börjar så jag får lite lugnt innan skolan drar i gång igen. 

Rockstad har kommit och passerat, är väldigt tacksam över att Annika åkte ner och jobbade med mig på festivalen. Det är speciellt under festivalveckan när man äntligen får träffa alla och i år fick jag namn på fler personer som jag annars bara sett tidigare och det var givetvis riktigt trevligt folk. Jag var bergsäker att detta skulle vara min sista festival då jag har mycket annat som tar av min tid men nu efter festivalen så är jag inte lika säker så vi får se vad tiden utvisar.

Ska som vanligt försöka bli bättre på att blogga och jag ska peta på Annika så hon kanske kan knåpa ihop något inlägg eftersom hon inte har skrivit något på väldigt länge..

Ha det bra i sommarvärmen(som det faktiskt är i dag!)!

  

Lämna en kommentar